18 February 2009

Nogtans sal ek jubbel!!

Maandag die bakkie verkoop, en vandag pak die ander kar op.
Dis chaos en ons moet baie dinge gaan doen - nou sonder vervoer!
Ontdek ook vandag my kredietkaart is missing - bel om hom te stop - blykbaar is daar reeds 'n volgende een by die bank.
Die huis is chaos met helfte van ons goed wat nou gepak en getrek word.
Die werk is chaos met 3 groot kliente wat in krisis-bestuur hardloop en dringende ondersteuning benodig.
Soek steeds huurders vir die huis.
Die admin en tax goed wat ons moet oorgee werk nie uit nie...
ens...

Maar as my lewe in God se hande is, dan kan ek mos vertrou en glo! Al moet ek spring om alles gedaan te kry, en foute maak, en ontdek ek kan meer ysters in die vuur hanteer as wat ek gedink het nou terwyl dit moet ...
So groei ons
en die lewe is 'n avontuur
met God aan die stuur.

Ek is so opgewonde oor Kanada toe gaan -vir die eerste keer voel ek baie sterk: "Jesus, ek wil nie nou hemel toe gaan nie - eers Kanada asb.?"

Kyk na God en Sy hart, en jy weet die lewe (al is dit net 'n kort stukkie) is die moeitewerd!

No comments: